Een B.V. oprichten, wat is er voor nodig?
{\rtf1\ansi\ansicpg0\uc1\deff0\deflang0\deflangfe0{\fonttbl{\f0\fnil MS Sans Serif;}{\f1\fnil Arial;}{\f2\fnil\fcharset0 Corbel;}}{\colortbl;\red0\green0\blue0;\red0\green0\blue255;\red0\green255\blue255;\red0\green255\blue0;\red255\green0\blue255;\red255\green0\blue0;\red255\green255\blue0;\red255\green255\blue255;\red0\green0\blue128;\red0\green128\blue128;\red0\green128\blue0;\red128\green0\blue128;\red128\green0\blue0;\red128\green128\blue0;\red128\green128\blue128;\red192\green192\blue192;}
\pard\fi0\li0\ql\ri0\sb105\sa105\itap0 \plain \f2\fs16\cf1 Indien een bestaande onderneming wordt ingebracht in een nieuw op te richten BV, moet een beschrijving worden opgemaakt van de in te brengen onderneming. Dat geldt ook indien bepaalde goederen worden ingebracht. Wordt geld ingebracht, dan moet dit bij voorkeur op een bankrekening worden gestort ten name van de B.V. in oprichting.
\par Met de invoering van de Flex-BV op 1 oktober 2012 is zowel de accountantsverklaring over de beschrijving als de bankverklaring komen te vervallen.
\par \par}
Terug